Produktbild 1
76,99 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkosten

1

lieferbar in 1-3 Werktagen


This book focuses on the development of strategies for the successful internationalization of large and medium-sized companies. Becoming international offers important opportunities for companies of all sizes, but in an increasingly complex environment, the strategic planning involved is also a challenge. The book addresses this, putting forward suggestions that allow large and medium-sized companies to profit from internationalization.

After a comprehensive introduction to internat ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Developing International Strategies
  • Grünig, Rudolf, Morschett, Dirk
  • Kartoniert, xviii, 218 S.
  • XVIII, 218 p. 93 illus.
  • Sprache: Englisch
  • 235 mm
  • ISBN-13: 978-3-662-57116-3
  • Titelnr.: 72816103
  • Gewicht: 367 g
  • Springer, Berlin (2018)
  • Herstelleradresse

    Springer Heidelberg

    Tiergartenstr. 17

    69121 - DE Heidelberg

    E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Rudolf Grünig und Dirk Morschett

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.